30.9.08

ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ !!!


επαθε κριση ευθιξιας (σπανια εξωτικη ασθενεια των τροπικων) και οι γιατροι του συνεστησαν μακροχρονια αναπαυση σε καποιο θερετρο της αρεσκειας του.
ο Βουλγαρακης που τον κολλησε τον ιο της ευθιξιας, του προτεινε να κλεισουν μαζι δικλινο κελι στην 12 αστερων μονη Τοπλου (η πρωτη που θα εχει συντομα και γκολφ).
















το αλλο με τον Τοτο το ξερετε?

καταλυετε ο,τι απεμεινε απο την εννοια της δημοκρατιας κυριε Καραμανλη

τοχαν αποδεχθει τα προβατα το οτι οι βουλευτες δεν επιτρεπεται να κανουν κριτικη στο κομμα τους, αλλά δεν επιτρεπεται πλεον να κανουν κριτικη ουτε στην κυβερνηση?

τι σκατα δουλεια κανουν αυτοι οι 300 το ξεχασατε?

ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ, ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.

αυτη ειναι η εννοια του κοινοβουλευτισμου: δεν χωραμε ολοι στην βουλη για να παρουμε αποφασεις για μας και την πατριδα μας, ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ (ο Θεος να τους κανει...) ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ (ο Θεος να το κανει...).

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΌΠΟΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ (και δεν ειναι λιγες), ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ (οσο ειναι δυνατον να συναδουν πλεον αυτες οι δυο εννοιες) ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ?

ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ?
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ, Ή ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ?
ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.



ΥΓ. τελικα η Ντορα θα τα βρει ολα ετοιμα.
σιδηρα πειθαρχια στο κομμα και αντιπολιτευση τον Γιωργο/Τζεφρυ...

26.9.08

MALAKAS RADIO - συντομες ειδησεις

Κωστακης και Γιωργακης πρωτοστατουν σε διαδηλωση κατα της ακριβειας.
¨με εχουν καταστρεψει οι πανες¨ δηλωνει αγανακτισμενος ο Κωστακης.
¨ακομη δεν εχω φτιαξει το ποδηλατο μου μετα την τουμπα που εφαγα περσυ¨ δηλωνει εξαλλος ο Γιωργακης.

η Αλεκα υποχρεωνεται να στελνει πλεον τα παιδια της σε δημοσια πανεπιστημια.
¨η κριση του καπιταλισμου εμποδιζει τα παιδια των προλεταριων να φοιτησουν σε πανακριβα πανεπιστημια του εξωτερικου, με στοχο την αποδυναμωση του ΚΚΕ και των λαϊκων αγωνων¨ δηλωσε σε ομιλια της στους ανεργους του Περαματος.

ο Αλογοσκουφης αδυνατει να πληρωσει τις πιστωτικες του καρτες.
¨τα επιτοκια των τραπεζων ειναι παρανομα, συμφωνα με δικαστικη αποφαση και δεν πληρωνω μια¨ τονιζει σε σημερινη του δηλωση.

ο Γκαργκανας επιασε δευτερη δουλεια σε βενζιναδικο (νυχτερινη βαρδια) για να πληρωνει την μανικιουριστα του!
¨βρωμαω αμολυβδη και πετρελαιο και εχω αποκοπει απο τα σαλονια της υψηλης κοινωνιας¨ δηλωνει συντετριμενος.

η εκκλησια, παντα στο πλευρο των αναξιοπαθουντων, δωριζει τα εσοδα απο τα κερια (τα μικρα) στους πολιτικους μας που υποφερουν απο την κριση.

οι μεγαλοβιομηχανοι στην προσπαθεια τους να στηριξουν τον λαο για τον οποιο δουλευουν τοσα χρονια, προσφερουν τις μετοχες των επιχειρησεων τους στους εγαζομενους τους και αποσυρονται σε μοναστηρια (στο Βατοπεδι συγκεκριμενα).

οι συνταξιουχοι πολιτικοι, δικαστικοι και στρατιωτικοι απαιτουν να μειωθουν οι υψηλες συνταξεις τους και να εναρμονιστουν με των υπολοιπων συνταξιουχων.
¨ειναι προκλητικο αλλοι που δουλεψαν μια ζωη να πεινανε κι εμεις που τα ξυναμε με τα δυο μας χερια να τρωμε με χρυσα κουταλια¨, δηλωσε ο εκπροσωπος τους.

στο εν τω μεταξυ η κυβερνηση αποφασισε να προσφερει δωρεαν βενζινη στους κατοχους αυτοκινητων 2000cc+ ωστε να αντεπεξελθουν στις συνεχεις αυξησεις των καυσιμων.

25.9.08

γιατι πρεπει να πληρωσουμε για το γαμημενο κτηματολογιο?

δουλεια του κρατους δεν ειναι?

δεν πρεπει καν να δηλωθουν απο τους ιδιοκτητες τους τα ακινητα των οποιων τα συμβολαια ή οι τιτλοι βρισκονται ηδη κατατεθημενα στο Υποθηκοφυλακειο!

οι πολιτες εκαναν αυτο που επρεπε να κανουν και ειναι ευθυνη του κρατους να εχει παρει εγκαιρως τα στοιχεια απο τα αρχεια του Υποθηκοφυλακειου και οχι να ταλαιπωρουνται οι πολιτες σε ουρες και να πληρωνουν κι απο πανω!

γιατι κυριοι της κυβερνησης πρεπει να πληρωσουμε εμεις το κτηματολογιο?

και γιατι πληρωνουν ολοι το ιδιο ποσο?

ειναι λογικο φτωχοι και πλουσιοι, παλιες και νεες οικοδομες, φτηνες και ακριβες περιοχες, να πληρωνουν τα ιδια?

θα μου πειτε, ειναι λογικο να ψηφιζουν ακομη οι μαλακες ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ?

Ενιαίο Τέλος Ακινήτων και προσωπικα δεδομενα

ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟ 15 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΠΩΠΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΥΟ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ –– ΠΟΥ ΤΙ ΕΙΡΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ –– ΜΕ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΩΝ Ε.Τ.ΑΚ.

ΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ.

ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΣ (ΑΦΜ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ,ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΦΜ ΣΥΖΥΓΟΥ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΦΜ ΤΕΚΝΩΝ)

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΕΝΤΥΠΟ Ε9 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΚΕΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ Ε.Τ.ΑΚ.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Κος ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ. ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΚΟΛΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ,ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ.

Η Γ.Γ.Π.Σ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΩΝ (ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΜΕΝΩΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ). ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΕΙ.

ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

ΕΚΦΡΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΑ BLOG

ΦΩΝΑΞΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

σε ποιον αιωνα ζουμε ?

ακουω για χρυσοβουλα συμβολαια βυζαντινων αυτοκρατορων, ή για παραχωρησεις απο τους Τουρκους κατακτητες και απορω.

εχουν νομικη ισχη οι αποφασεις των Ρωμαιων και των Τουρκων κατακτητων στον 21ο αιωνα?

να το επαναλαβω για οποιον δεν καταλαβε, ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ.

μηπως εχουν ισχη και τα συμβολαια των ναζι με τους προδοτες?

ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ, ΤΟ ΕΛΑΒΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕ, ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

ΠΡΟΔΟΤΗΣ.

για να δουμε τι αλλαξε απο την εποχη της οθωμανικης κατοχης, απο τοτε που γραφτηκε η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ.
παραθετω μονο ενα μικρο αποσπασμα, που αφορα τον κληρο και την συμπεριφορα του.
απολαυστε το!

Τοιούτοι λαοί, άδελφοί μου, άν κατά τύχην έκβάλλουν ένα, είς άλλον τύραννον ύπόκεινται, καί πάντοτε μένουν δούλοι. Αύταί αί τυραννίαι, ώ 'Ελληνες, είναι
συνθεμέναι άπό θεοκρατίαν καί όλιγαρχίαν. 'Ο τύραννος είναι ένα άγαλμα άπνουν καί άργόν, ό δέ λαός δέν τόν ένθυμείται, παρά όταν ζητή τούς άξιωτέρους καί δικαιοτέρους συμπολίτας του, καί δέν τούς εύρίσκη. 'Η όλιγαρχία μέν συνίσταται είς τόν άντιτύραννον καί όπαδούς του, μαζί μέ μίαν κλάσιν μερικών άναιδεστάτων καί άμαθεστάτων ύποκειμένων, όπού διά τήν όκνηρίαν καί άργίαν, είς τάς όποίας ζώσι, καί μέ τό νά τρέφωνται άπό ξένους ίδρωτας καί άναστεναγμούς, ήθέλησαν νά όνομασθούν εύγενείς. 'Η δέ θεοκρατία είναι ό κλήρος (1).

1. 'Η θρησκεία, ώ 'Ελληνες, ή όποία συνίσταται είς τό νά δοξάζη ό άνθρωπος τόν πλάστην τού Παντός, βέβαια είναι έν άπό τά παλαιότερα συστήματα τών άνθρώπων. Καί έξακολούθως οί

Οί ίερείς, άγαπητοί μου, φυλάττοντες ένα σκοπόν καθόλου διάφορον, άπό τούς λοιπούς συμπολίτας, πάντοτε έπροσπάθησαν, μέ τό μέσον τής θεότητος, νά καταδυναστεύσουν τούς συμπολίτας των, καθώς μέχρι τής σήμερον, μέ τήν άμάθειαν καί κακομάθησιν έπέτυχον τού σκοπού των. Αύτοί, καλύπτοντες μέ τίτλον άγιότητος τά πλέον φανερά ψεύματα, έγέμισαν τούς άδυνάτους νόας τού λαού άπό μίαν τοσαύτην δεισιδαιμονίαν, ώστε όπού, άντί νά όνομάσουν ψεύμα τό άδύνατον, τό όνομάζουν άγιον, καί ούτως άδιστάκτως πιστεύουσιν είς κάθε τους λόγον, ούτε τολμούσι νά έξετάσωσι τό παραμικρόν, μάλιστα δέ τούς είναι έμποδισμένον. 'Οσα έπρεπεν όμως νά είπή τινάς δι' αύτήν τήν κλάσιν, ή συντομία τού παρόντος μου λόγου μού τά έμποδίζει. Καί μόνον άφήνω νά στοχασθή καθείς, ότι τόσον πλήθος άργών καί άμαθών άνθρώπων, όπού ζώσι, τρυφούσι, καί πλουτίζουσι άπό τούς κόπους τών λοιπών, πόσον μεγαλείτερον είναι, άπ' όλα τά βάρη μιάς ύποδουλωμένης πολιτείας, καί πόσον βοηθεί τήν τυραννίαν τοιαύτη κλάσις, ούσαι καί αί δύο δυνάμεις ίδεα-
στικαί καί άνύπαρκτοι.



ΒΙΒΛΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ , ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΤΗΣ ΤΥΡΑΝΝΙΑΣ

Δύο αίτια είναι, ώ 'Ελληνες μου άκριβοί, όπού μέχρι τής σήμερον μάς φυλλάτουσι δεδεμένους είς τάς άλύσους τής τυραννίας, είναι δέ τό άμαθές ίερατείον καί ή άπουσία τών άρίστων συμπολίτων. Είς τήν διήγησιν τής δευτέρας αίτίας, είς τήν όποίαν συγκαταλέγεται καί ή κλάσις τών εύεργέτων τής 'Ελλάδος, θέλω φανερώσει τό χρέος των, ώς έταξα. Τά δέ προλεχθέντα περί τής άρετής αύτών χρησιμεύουν ώς προλογίδιον είς τήν έξέτασιν, έν ή είσέρχομαι τώρα, διά νά άποδείξω, ότι δέν είναι ούτε δειλία, ούτε άστοχασία τών 'Ελλήνων, όπού μέχρι τής σήμερον μάς φυλάττει ύπό τής όθωμανικής τυραννίας, καί νά άποστομώσω τάς φθονεράς καί καταλάλους γλώσσας τών άλλοφύλων. 'Αλλά, πόσον θέλει συγχύσει, ή άκόλουθος διήγησις τής πρώτης αίτίας μερικούς άρχιεπισκόπους, ή άλλου τάγματος ίερείς, άν κατά τύχην τόν παρόντα μου λόγον άναγνώσωσι - τό όποίον μού φαίνεται δύσκολον - βλέποντας ξεσκεπασμένας τάς ψευδείς των άρετάς. 'Ω, πόσον ταχέως θέλει ρίψουσιν είς τό πύρ τούτο μου τό βιβλιάριον, όσοι φοβούνται τό φώς τής άληθείας! Διά τούτο λοιπόν κρίνω άναγκαίον νά τούς προειδοποιήσω, ότι τό πατριωτικόν χρέος μου μέ προστάζει νά όμιλήσω τήν άλήθειαν, καί δέν φοβούμαι ούτε τούς άμαθείς, ούτε τούς σπουδαίους καί έναρέτους
(1). Τούς μέν πρώτους, έπειδή δέν είναι άξιοι φόβου, τούς δέ δευτέρους έπειδή ή άλήθεια δέν έπιδέχεται κατάκρισιν. Μάλλον δέ οί σπουδαίοι θέλουν έπικυρώσει τούς λόγους μου μέ τήν νουνεχή των έπιβεβαίωσιν, καί θέλουν προσπαθήσει, όσον όγληγορώτερον δυνηθώσι, νά διορθώσωσιν όπωσούν τάς φοβεράς καί έπιζημιώδεις καταχρήσεις αύτού τού ίερού τάγματος, διά νά άναλάβη ή 'Ελλάς τήν προτέραν της λάμψιν καί εύτυχίαν. Διά τούτο, λοιπόν, μετά δακρύων παρακαλώ τούς σοφούς καί έναρέτους άνδρας, όπού φέρουσι τό σεβέσμιον ένδυμα τής ίερωσύνης, νά μέ συγχωρήσουν, άν μέ άκραν τόλμην άποφασίζω νά έλέγξω αύστηρώς τούς άναξίους καί άμαθείς καλογήρους, καί νά άποδείξω μέ γεωμετρικήν βεβαιότητα τό πόσον κακόν προξενούσι τήν σήμερον είς τήν 'Ελλάδα. 'Ας μήν μέ νομίσουν άνευλαβή, άν άκούσωσι νά καταφρονώ τήν σημερινήν καλογερικήν των σύστησιν καί διαγωγήν, άλλ' ώς ζηλωταί τής έπανορθώσεως καί δόξης τής κοινής πατρίδος μας 'Ελλάδος, νά στοχασθώσι, άν είναι εύκολον, νά ξαναλάβη τό γένος μας τήν έλευθερίαν του, έν όσω σώζεται ό οίκιακός έχθρός της, ή άμάθεια, λέγω, ή δεισιδαιμονία καί ή κατάχρησις τής θρησκείας, ή όπόσην φθοράν θέλει προξενήσει μία αίφνίδιος άνάστασις, καί έπανόρθωσις είς όσους άδίκως καί άναισχύντως παρέβηκαν τάς έκκλησιαστικάς καί ήθικάς νομοθεσίας, άν έν καιρώ δέν θέλουσι διορθωθή. 'Ω, πόσον αίσθάνομαι τήν φλόγαν τής άγανακτήσεως καί έντροπής είς τή καρδίαν μου, τώρα όπού τόσον καταφρονητικώς θέλω λαλήσει διά τήν πλέον τιμιωτέραν κλάσιν τής πολιτικής διαγωγής! Πόσον μέ λυπεί, όπού, άντίς νά έπαινέσω αύτό τό ίερόν τάγμα, ή άλήθεια καί τό πατριωτικόν χρέος μου μέ βιάζουσι νά τό κατηγορήσω. Μεγάλον βέβαια είναι τό έπιχείρημά μου, άλλ' έγώ έταξα νά κάμω κάθε θυσίαν έμπροσθεν είς τό άγαλμα τής 'Ελευθερίας, καί δέν θέλω παραιτήσει τήν άναγκαιοτέραν.

'Ω σύ μιαρά Σύνοδος τής Κωνσταντινουπόλεως, είς τί όμοιάζεις, ήθελα νά ήξεύρω άπό έσέ τώρα όπού σέ έρωτώ, είς τί, λέγω, όμοιάζεις τούς ίερούς καί θείους άποστόλους τού λόγου τής σοφίας τού 'Ιησού Χριστού; 'Ισως είς τήν ένδειαν καί άφιλοκέρδειαν, όπού έκείνοι έκήρυττον; 'Αλλ' έσύ είσαι γεμάτη άπό χρήματα, όπού καθημερινώς κλέπτεις άπό τούς ταλαιπώρους χριστιανούς. 'Ισως είς τήν έγκράτειαν καί χαλιναγωγίαν τών παθών; 'Αλλ' είς ποίον μεγάλον ξεφάντωμα δέν εύρίσκεται μέρος άπό τούς συγκλήτους σου, καί ποίος άπό αύτούς δέν λατρεύει δύο καί τρείς άρχοντίσσας μέ άκραν άναισχυντίαν καί σχεδόν φανερά άκραν άνευλάβειάν σου καί ποίος δέν ήξεύρει πόσον γελοιωδώς καί χλευαστικώς έκτελείς τάς ίερουργίας (1); Είς τί λοιπόν τούς όμοιάζεις; Είς τήν φιλανθρωπότητα; 'Εσύ, τούς πτωχούς δέν καταδέχεσαι ούτε κάν νά τούς ίδής, ούχί δέ νά τούς βοηθήσης. 'Η λύσσα σου διά τά χρήματα είναι άπερίγραπτος (2). Τούς όμοιάζεις ίσως είς τήν φιλαδελφότητα, είς τήν όμόνοιαν, είς τήν έπάλληλον άγάπην; 'Αλλά ποίος δέν γνωρίζει πόσον προσπαθεί ό ένας νά βλάψη τόν άλλον (3). Είς τί λοιπόν τούς όμοιάζεις; Βέβαια είς ούδέν. 'Ω τής δυστυχίας σας, άνθρωποι βάρβαροι καί μωροί. 'Επρεπε νά ξαναγυρίση ό Χριστός, γιά νά σάς φωτίση, έπειδή έσείς ούτε κάν στοχάζεσθε νά άνοίξητε ποτέ έν βιβλίον, διά νά λαμπρύνητε τόν έσκοτισμένον σας νούν. Σύ, λοιπόν, ώ Σύνοδος, άγκαλά καί νά φέρης τούς τίτλους τής άγιωσύνης καί τά σημεία τής άρετής, ούχί, ούχί, ποσώς δέν όμοιάζεις τά ύποκείμενα, όπού προσπαθείς νά παρησιάσης. Σύ είσαι μία μάνδρα λύκων, όπού δέν ύπακούεις τόν ποιμένα σου καί κατατρώγεις τά άθώα καί πολλά ήμερα πρόβατα τής όρθοδόξου έκκλησίας. 'Ως τοιαύτην λοιπόν θέλω σέ νομίσει είς τόν παρόντα μου λόγον, καί άν ή άμάθεια τών 'Ελλήνων καί ή άπειρία αύτών έφύλαξεν μέχρι τής σήμερον είς μακαριότητα τό άνυπόφορον κράτος σου, τό φώς τής μαθήσεως καί ό ήλιος τής άληθείας θέλουσι σάς άποδείξει είς τούς όφθαλμούς όλων, όχι καθώς προσποιείσθε νά είσθε, άλλά καθώς είσθε τωόντι. Καί θέλουσι σάς διδάξει ένταυτώ τήν άληθή όδόν τής άρετής καί ίερατικής διαγωγής.

'Ας είσέλθωμεν τώρα είς τήν διήγησιν τού έλληνικού κλήρου, ή όποία όχι όλίγον θέλει μάς παραστήσει τά κακά, όπού προξενεί ή κατάχρησις τών χρημάτων. Είς τήν Κωνσταντινούπολιν, λοιπόν, εύρίσκεται ό πατριάρχης καί ή Σύνοδος' άλλος πατριάρχης εύρίσκεται είς 'Αλεξάνδρειαν' άλλος είς τήν 'Αντιόχειαν καί άλλος είς 'Ιερουσαλήμ. 'Ο πρώτος όνομάζεται οίκουμενικός. Καί άν άλλο δέν σημαίνη αύτός ό γελοιώδης τίτλος μαζί μέ τούς τόσους άλλους όπού λαμβάνει, φανερώνει όμως, ότι οί άλλοι τρείς πατριάρχαι ύπόκεινται είς αύτόν. Αύτός λοιπόν διαμοιράζει είς όλας τάς έπαρχίας τού όθωμανικού κράτους, καί πολλάκις πέμπει καί έκεί όπού δέν είναι χριστιανοί, τόσας έκατοντάδας άρχιεπισκόπους, έξ ήν ό καθείς έχει τέσσαρας ή πέντε έπισκοπάς, είς τάς όποίας πέμπει καί αύτός τόσους έπισκόπους. Αύτό είναι τό σύστημα τής έκκλησιαστικής άρχής, ό τρόπος δέ τής διοικήσεως είναι ό άκόλουθος: 'Η Σύνοδος άγοράζει τόν πατριαρχικόν θρόνον άπό τόν όθωμανικόν άντιβασιλέα διά μίαν μεγάλην ποσότητα χρημάτων, έπειτα τόν πωλεί ούτινος τής δώση περισσότερον κέρδος, καί τόν άγοραστήν τόν όνομάζει πατριάρχην. Αύτός, λοιπόν, διά νά ξαναλάβη τά όσα έδανείσθη διά τήν άγοράν τού θρόνου, πωλεί τάς έπαρχίας, ήτοι τάς άρχιεπισκοπάς, ούτινος δώση περισσοτέραν ποσότητα, καί ούτως σχηματίζει τούς άρχιεπισκόπους, οί όποίοι πωλώσι καί αύτοί είς άλλους τάς έπισκοπάς των. Οί δέ έπίσκοποι τάς πωλώσι τών χριστιανών, δηλαδή γυμνώνουσι τόν λαόν, διά νά έβγάλωσι τά όσα έξώδευσαν. Καί ούτος έστίν ό τρόπος, μέ τόν όποίον έκλέγονται τών διαφόρων ταγμάτων τά ύποκείμενα, δηλαδή ό χρυσός. 'Ο τρόπος δέ, μέ τόν όποίον έκπληρούσι τάς ύποσχέσεις των πρός τόν λαόν καί πρός τούς έκκλησιαστικούς νόμους, είναι ό άκόλουθος. 'Ο πατριάρχης, άφού ήξεύρει νά άναγνώση δύο κατεβατά άπό τό Ψαλτήριον τού Δα-βίδ, κρίνεται άξιος τοιαύτης άρχής άπό τήν Σύνοδον, αύτή δέ ήξεύρει νά άναγνώση περισσότερον άπό αύτόν καί τάς Πράξεις τών 'Αποστόλων (1). Διά νά γράψη, δέν έρωτάται άν ήξεύρη, έπειδή δέν τού είναι άναγκαίον.

'Η πρώτη έγνοια τού πατριάρχου, λοιπόν, είναι νά άποκτήση τήν φιλίαν τών φίλων τής Συνόδου, όπού, ώς έπί τό πλείστον, είναι αί γυναίκες τών πρώτων άρχόντων, ήτοι πλουσίων άμαθών τού Φαναρίου. Καί αύτό τό κάμνει διά δύο αίτια: Πρώτον μέν, διά νά ήμπορή νά κλέπτη μέ περισσότερον θάρρος, δεύτερον δέ νά κλέπτη διά περισσότερον καιρόν, ώσάν όπού αύτή ή Σύνοδος έχει όλα τά μέσα είς τήν όθωμανικήν δυναστείαν, καί έξακολούθως, όταν ό πατριάρχης, δέν τής άρέσκη, εύθύς τόν έξορίζει. Καί δέν τής άρέσκει πάντοτε, όταν δέν όμογνωμή μέ αύτήν, καί όταν δέν ύπογράφη, χωρίς νά άναγνώση ό,τι γράμμα τού παραδώση.

'Ο πατριάρχης έχει μίαν έξουσίαν σκιώδη καί ψεύτικην έπάνω είς τήν Σύνοδον, άλλά κανείς δέν τολμεί νά έξορίση κανένα άπό αύτήν, άν καί όλα τά δίκαια ήθελε τόν βιάσουν, έπειδή, τότε, οί λοιποί εύθύς έξορίζουν αύτόν, καί βάζουν άλλον καί ξανακαλεί τόν έξορισθέντα σύντροφόν των. Διά τούτο, πολλάκις έτυχε νά πατριαρχεύσουν, ποίος όκτώ μήνας, ποίος έξ, καί ποίος δύο μόνον. 'Η ύπερηφάνεια καί διεστραμμένη ψυχή αύτών τών δώδεκα μωρών τής Συνόδου τούς έμποδίζει άπό τό νά στοχασθώσι τήν φθοράν, όπού προξενούσι είς τόν λαόν μέ τά μεγαλώτατα έξοδα τών συχνών άλλαγών τών πατριάρχων, καί άλλο δέν ένθυμούνται, παρά ότι, όσα έξοδεύσουν, τά ξαναλαμβάνουν άπό τόν νεόφυτον, καί πάντοτε μέ τό διάφορόν τους. Εύκόλως ήμπορεί νά προΐδή ό άναγνώστης τά περί τών άρχιεπισκόπων, όταν ή άρχή είναι τοιαύτη. 'Ας μάθη όμως, ότι αύτοί ύπερβαίνουσιν καί είς τήν άμάθειαν καί είς τά κακά έργα, καί τήν Σύνοδο καί τόν πατριάρχην. 'Επειδή ή μέν Σύνοδος, όπού έξοδεύει, διά νά κάμη τόν πατριάρχην όπως θέλει, λαμβάνει εύθύς άπό τόν ίδιον τά όσα έξώδευσεν, όμοίως καί ό πατριάρχης τά ξαναλαμβάνει άπό τούς άρχιεπισκόπους διπλά καί τριπλά. 'Αλλά αύτοί, άφού λάβουν μέρος άπό τούς έπισκόπους, τά λοιπά πρέπει νά τά έβγάλουν άπό τούς χριστιανούς, καί είς αύτό μιμούνται τούς όθωμανικούς διοικητάς τής άρχιεπισκοπής των, άπό τούς όποίους είς άλλο δέν διαφέρουσι, είμή ότι οί άρχιεπίσκοποι πληρώνουν αύτούς, καί αύτοί τούς δίδουν τήν άδειαν νά κλέψωσιν όσα ήμπορούσι.

'Η άμάθεια τού λαού άκόνισεν τόσον τά άρχιερατικά σπαθία, όπού κανείς δέν τούς άντιστέκεται. Μ' έν κατεβατόν <μέ> κατάρας, όπού ή πλέον διαβολική διάθεσις φοβερωτέρας βέβαια δέν ήθελεν ήμπορέσει νά έφεύρη, τό όποίον όνομάζουσιν άφορισμόν, έκδύουσι καί πλουσίους καί πτωχούς. Καί άν πολλάκις μ' έτερον κατεβατόν μ' εύχάς, εύλογίας καί συγχώρησιν, διαλύουσι τόν άφορισθέντα, δι' άλλο τέλος δέν τό κάμνουσι, παρά διά νά ήμπορέσωσι νά τόν ξαναφορίσωσι. 'Επειδή τόν άφορισθέντα δέν δύνανται νά τόν ξαναφορίσωσι, άν πρώτον δέν τόν συγχωρήσωσι.

'Ανεκδιήγητα είναι τά άνομήματά των καί ή σκληρότης των διαπερνά κατά πολλά έκείνην τής ίδίας παρδάλεως. Αύτοί πέμπουσι τόσους ληστάς, διά νά είπώ έτζι, είς τά χωρία τής έπισκοπής των, καί τούς δίδοσι τόν τίτλον ή τού πρωτοσυγκέλλου ή τού άρχιμανδρίτου ή άλλου τινός τάγματος, οί όποίοι άλλο δέν ήξεύρουσι, παρά νά γράφουν όνόματα
(1) τών χριστιανών μέ όλην τήν άνορθογραφίαν, καί νά προφέρωσι τό «νά είσαι κατηραμένος», «νά έχης τήν εύχήν» καί «δός μοι». Αύτοί, λοιπόν, περιφέρονται είς όλα τά χωρία τής έπισκοπής καί μέ άκραν άσπλαγχνίαν έκδύουσι τούς πολλά άθώους χωριάτας, καί μάλιστα τάς γυναίκας. 'Οταν δέν τούς εύρίσκουσι χρήματα, τότε τίνος άρπάζουσι έν φόρεμα, τίνος έν έργαλείον τής γεωργικής, τίνος έν στολίδι τής γυναικός του, καί φθάνουσι νά τούς παίρνουσιν έως καί τά δοχεία τών φαγητών. 'Από άλλους πάλιν λαμβάνουσι τόσα κιλά σιτάρι ή τόσον κρασί. 'Εν ένί λόγω, τούς γυμνώνουσι, καί έπειτα τούς εύλογούσι καί φεύγουσι. Πολλάκις δέ περιέρχεται ό ίδιος έπίσκοπος είς τά χωρία, καί τότε πλέον άκολουθούν τά χειρότερα. Αύτός ό άναίσχυντος καί βάρβαρος καί άμαθέστατος άνθρωπος, άφού τρώγει δι' όσας ήμέρας μένει είς τό χωρίον άπό τήν πτωχήν κοινότητα, άφού άρπάζει όσα περισσότερα δυνηθή, τότε άφορίζει ένα δύο, καί άλλους τόσους κάμνει παπάδες, καί έπειτα φεύγει. 'Ο τρόπος δέ, μέ τόν όποίον κρίνει άξιον, ένα χωριάτην, τής ίερωσύνης, είναι ό άκόλουθος. Πρώτον τού ζητεί έκατόν, ή περισσότερα, ή όλιγότερα γρόσια, καί τά λαμβάνει, έπειτα τόν ρωτά, άν ήξεύρη γράμματα, ήτοι νά γράψη καί νά άναγνώση, ύστερον τού φέρει τό Ψαλτήριον, καί αύτός άναγινώσκει έν κατεβατόν, καί εύθύς τόν κάμνει ίερέα. 'Η άμάθεια αύτών τών ίερέων είναι άκρα, καί άπό αύτούς οί περισσότεροι κατά συμβεβηκός άποκαθίστανται άρχιμανδρίται, έπειτα δέ κερδίζοντας, άγοράζουν έπισκοπάς, καί έξακολούθως γίνονται άρχιεπίσκοποι καί όχι όλίγας φοράς πατριάρχαι.

'Ω γλυκύτατε 'Ιησού! 'Ω δίκαιοι 'Απόστολοι! 'Ω φιλόσοφοι Πατέρες! Πού είσθε τήν σήμερον, νά ίδήτε τούς άπογόνους σας, καί νά συγκλαύσητε, μαζί μέ όσους τήν άλήθειαν γνωρίζουσι, διά τήν άθλιότητά τους; 'Εσείς έπαραγγείλετε τήν νηστείαν, διά νά χαλινώσητε όπωσούν τούς γαστριμάργους, αύτοί άναθεματίζουσι καί τούς άσθενείς, όταν κρεοφάγωσι. 'Εσείς έδιωρίσατε τάς έλεημοσύνας, διά νά στερεώσητε τήν άρετήν, αύτοί δέ άρπάζουσι καί άπό πλουσίους καί άπό πτωχούς, όσα περισσότερα δυνηθώσι. 'Εσείς ένομοθετήσετε τήν έξομολόγησιν, διά νά παρηγορήτε τούς λυπημένους καί βασανισμένους, διά νά νουθετήτε τούς χρείαν έχοντας καί άμαθείς, αύτοί δέ τήν ένεργούσι διά μόνην περιέργειαν είς τό νά μάθωσιν τά ξένα πράγματα, καί έπειτα νά τά κοινολογούσι, όχι μόνον όταν τούς ώφελή, άλλά όταν δέν τούς βλάπτη (1). 'Εσείς έκηρύξατε τήν όμόνοιαν, τήν άδελφότητα, τήν όμοιότητα καί τήν έλευθερίαν, αύτοί δέ διδάσκουσι μέ τά παραδείγματά των τούναντίον.

'Εσείς, τέλος πάντων, είχετε τήν άρετήν διά όδηγόν, αύτοί έχουσι τά χρήματα. Τί ήθελεν είπεί, στοχάζεσθε, ώ 'Ελληνες, ό Λόγος τής Σοφίας, ό ήδύτατος Χριστός, είς αύτούς τούς ύπηρέτας του; 'Ω ! ή άπόφασίς του είναι φανερά, καί άμποτες οί ταλαίπωροι νά διορθωθούν όπωσούν, διά νά άποφύγουν τήν άφευκτον ποινήν τών πλημμελημάτων των. Ποίος δέν βλέπει, ώ 'Ελληνες, τόν άφανισμόν, όπού είς τήν 'Ελλάδα προξενεί τήν σήμερον τό ίερατείον; 'Εκατόν χιλιάδες, καί ίσως περισσότεροι, μαυροφορεμένοι (1) ζώσιν άργοί καί τρέφονται άπό τούς ίδρωτας τών ταλαιπώρων καί πτωχών 'Ελλήνων. Τόσαι έκατοντάδες μοναστήρια, όπού πανταχόθεν εύρίσκονται, είναι τόσαι πληγαί είς τήν πατρίδα, έπειδή, χωρίς νά τήν ώφελήσουν είς τό παραμικρόν, τρώγοσι τούς καρπούς της καί φυλάττουσι τούς λύκους, διά νά άρπάζουν καί ξεσχίζουν τά άθώα καί ίλαρά πρόβατα τής ποίμνης τού Χριστού (2). 'Ιδού, ώ 'Ελληνες, άγαπητοί μου άδελφοί, ή σημερινή άθλία καί φοβερά κατάστασις τού έλληνικού ίερατείου, καί ή πρώτη αίτία όπού άργοπορεί τήν έλευθέρωσιν τής 'Ελλάδος. Αύτοί οί άμαθέστατοι, άφού άκούσουν έλευθερίαν, τούς φαίνεται μία άθανάσιμος άμαρτία. Τί λοιπόν διδάσκουσι τόν άπλούστατον λαόν; Τί στοχάζεσθε νά λέγωσιν οί ίεροκήρυκες έπ' έκκλησίας; Φέρουσιν ίσως τάς παραβολάς τού Εύαγγελίου, διά νά παρακινήσωσιν τούς άκροατάς είς την όμόνοιαν; 'Εξηγούσιν ίσως τήν πρώτην καί μεγάλην έντολήν τού «'Αγάπα τόν πλησίον σου, ώς έαυτόν»; Λέγουσιν ίσως ποτέ, ποίος είναι ό πλησίον καί ποίος ό ξένος; 'Αναφέρουσι ποτέ τό ρητόν «Μάχου ύπέρ πίστεως καί πατρίδος»; 'Εξηγούσι ποτέ τί έστί πατρίς; Λέγουσι πώς καί πότε καί ποίοι πρώτον πρέπει νά τήν βοηθήσουν; Φέρουσι ποτέ τά παραδείγματα τού Θεμιστοκλέους, τού 'Αριστείδους, τού Σωκράτους καί άλλων μυρίων έναρέτων καί σοφών; Μάς είπον ποτέ ποίοι ήτον, καί πόθεν κατάγονται; Μάς άνέφερον ποτέ πώς διοικείται ό κόσμος καί όποία είναι ή καλλιτέρα διοίκησις; Μάς έξήγησαν ποτέ τί έστί άρετή, καί όποία είναι τά μέσα διά νά τήν άποκτηση τινάς, καί πότε λάμπει ή άρετ©; Καί ποίος νά μάς τά είπή, άν δέν τά λέγουσιν αύτοί

Φεύ! βαβαί τής άθλιότητός μας! Οί ίεροκήρυκες άρχινούν άπό τήν έλεημοσύνην καί τελειώνουν είς τήν νηστείαν (1). Πώς θέλεις λοιπόν νά έξυπνήσουν οί 'Ελληνες άπό τήν όμίχλην τής τυραννίας; Οί ίεροκήρυκες, οί όποίοι ήτον είς χρέος νά τούς άποδείξωσι τήν άλήθειαν, δέν τό κάμνουσι. 'Αλλά τί άποκρίνονται αύτοί οί φιλόζωοι καί αύτόματοι ψευδοκήρυκες: «'Ο Θεός, άδελφοί, μάς έδωσεν τήν τυραννίαν έξ άμαρτιών μας, καί πρέπει, άδελφοί, νά τήν ύποφέρωμεν μέ καλήν καρδίαν καί χωρίς γογγυσμόν, καί νά εύχαριστηθώμεν είς ό,τι κάμνει ό Θεός». Καί ύστερα άπό τέτοια ξυλολογήματα λέγουσι καί τό ρητόν «όν άγαπά Κύριος, παιδεύει».

'Ω άνθρωποι, όντως βάρβαροι, χυδαίοι καί έχθροί φανεροί τής πατρίδος μας καί τού ίδίου Χριστού, πώς έννοείτε έτζι άνάποδα αύτό τό ρητόν, καί κάμνετε μέ τήν άμάθειάν σας καί τινάς νά βλασφημώσι; Δέν καταλαμβάνετε, άνόητοι, ότι τό «παιδεύω», είς τήν έλληνική γλώσσαν έννοεί ποτέ μέν τό «διδάσκω», ποτέ δέ τό «τιμωρώ», καί ότι είς αύτό τό ρητόν έξ άνάγκης πρέπει νά έννοή τό «διδάσκω»; Καί ούτως ό πατήρ, έπειδή άγαπά τόν υίόν του, τόν διδάσκει, ήτοι τόν παιδεύει. 'Αλλ' άς τό έξηγήσωμεν κατά τό λεξικόν τής άμαθείας, καί νά είπώμεν, ότι τιμωρεί ένας όποιον άγαπά. 'Αλλά, διατί τόν τιμωρεί; Βέβαια, διά νά τόν διορθώση άπό τά σφάλματά του καί νά τόν καταστήση χρηστοηθή καί ένάρετον. Πώς λοιπόν μπορεί νά νομισθή παιδεία πρός τό καλόν ή τυραννία, ή όποία, ώς άνωτέρω άπεδείχθη, είναι έχθρά πάσης άρετής καί πρόξενος πάσης κακίας; Πώς, χυδαίοι, δέν τό βλέπετε, μόνον έκφωνείτε ό,τι σάς έλθη είς τήν ένθύμησιν, χωρίς νά στοχασθήτε, ότι είς τοιαύτας ύποθέσεις ή παραμικρά κακοεξήγησις φέρει άνεκδιήγητα καί πολυάριθμα κακά είς τούς άκροατάς; 'Ισως όμως τό λέγετε πρός παρηγορίαν; 'Ω, κακόν χρόνον νά έχητε καί έσείς καί ή παρηγορία σας! Αύτή είναι χειροτέρα άπό τήν ίδίαν αίτίαν τής θλίψεως, καί είς άλλο δέν χρησιμεύει, παρά είς τό νά καταστή τούς 'Ελληνας πάντοτε άξίους παρηγορίας. 'Εσείς φωνάζετε μέ άκραν ήσυχίαν καί λέγετε: «'Αγαπητοί, ό Θεός μάς έδωσεν τήν όθωμανικήν τυραννίαν, διά νά μάς τιμωρήση διά τά άμαρτηματά μας, καί παιδεύοντάς μας είς τήν παρούσαν ζωήν, νά μάς έλευθερώση μετά θάνατον άπό τήν αίώνιον κόλασιν». 'Ω έχθροί τής άληθείας, τουτέστι τού 'Ιησού Χριστού! Δέν βλέπετε, όπού, μέ αύτήν τήν κακήν σας καί άτοπον παρηγορίαν, ύποχρεώνετε τούς 'Ελληνας, άντίς νά μισήσουν τήν τυραννίαν καί νά προσπαθήσουν νά έλευθερωθούν, έξ έναντίας νά τήν άγαπώσι, καί μάλιστα, νά νομίζωνται εύτυχείς, πιστεύοντες άπό άπλότητά των, ότι παιδεύονται είς τήν παρούσαν ζωήν, διά νά άποκτήσουν τόν παράδεισο; Ποίος 'Εσκαριώτης σάς έβαλεν είς τόν νούν, νά προφέρητε τοιαύτην παρηγορίαν, όταν δέν ήξεύρετε νά τήν έξηγήσητε, ώ άναίσχυντοι; Τά άμαρτήματα, ίσως, παιδεύονται μέ άλλα άμαρτήματα, ώ άφρονες; Δέν στοχάζεσθε, πόσον άτιμείτε καί τόν έαυτόν σας καί τήν 'Εκκλησίαν μέ τούς παραλογισμούς σας;

'Οτι ή τυραννία είναι μισητή καί άπό τόν θεόν καί άπό τούς άνθρώπους καί ότι είναι κακόν, ποίος δέν τό ήξεύρει; Πώς έσείς λοιπόν τήν παρασταίνετε σχεδόν, ώς ένα καλόν είς τούς 'Ελληνας; Ποίος φίλος παρηγορεί τόν φίλον του διά τόν θάνατον τού πατρός του, πρίν άπεθάνη; Καί έσείς, όπού όνομάζεσθε ύπερασπισταί καί φίλοι τής άνθρωπότητος, παρηγορείτε τούς 'Ελληνες, ώσάν νά είχαν χάσει τήν πατρίδα των, καί τούς νομίζετε ώσάν τούς 'Εβραίους; Τί άλλο λέ-ουσιν οί φίλοι ένός υίού, όπού έχει τόν πατέρα του άρρωστον, είμή ότι νά έλπίζη, νά κράξη ίατρούς, καί νά προσπαθήση νά τόν ίατρεύση; Διατί καί έσείς δέν λέγετε τά ίδια πρός τούς 'Ελληνας διά τήν άσθενή πατρίδα των, άλλά συμβουλεύετε όλον τό έναντίον άπ' ό,τι τό εύαγγέλιον παραγγέλλει; 'Εσείς ούχί, ούχί! δέν είσθε ποιμένες, ούτε όδηγοί τού φωτός, άλλά λύκοι, καί ή καθέδρα τού σκότους είσθε, ώ ψεύσται καί ύποκριταί. 'Εως πότε ή άμάθεια θέλει καλύπτει τήν μιαράν σας ψυχήν μέ τό ένδυμα τής ύποκρισίας;
Φεύ! 'Ισως τινάς άπό αύτούς πάλιν άποκριθή, ότι «πώς νά κηρύξωμεν έπ' άμβωνος τά τοιαύτα; Δέν δυνάμεθα, φοβούμεθα». 'Ε! δούλε άπιστε τής έκκλησίας, δέν άπαρνήθης ίσως έσύ τόν κόσμον, όταν ένδύθης τό φόρεμα τής ίερωσύνης; Δέν έταξες ίσως έσύ, ψεύστα καί πλάνε, νά θυσιάσης τήν ψυχήν σου διά τήν σωτηρίαν τών προβάτων σου; 'Αλλά έγώ δέν ζητώ τόσον άπό τήν δειλήν σου ψυχήν! Καί έπειδή έσύ δέν τολμείς έπ' άμβωνος νά λαλήσης τήν άλήθειαν, καθώς προφασίζεσαι, είπέ την κάν κατά μόνας τών τόσων καί τόσων, όπού έξομολογείς, δίδαξέ τους τό άνθρώπινον είναι, δίδαξέ τους τήν άληθή πίστιν τών χριστιανών, μάθε τους όποίων είναι άπόγονοι, άπόδειξόν τους πόσων κακών πρόξενος είναι ή τυραννία, καί παύσον μίαν φοράν άπό τήν μονοτονίαν καί ταυτολογίαν. Μήν λέγης πάντοτε καί όλων τά ίδια, πάντοτε νηστείαν καί έλεημοσύνην. Μήν όμοιάζης έκείνους τούς άμαθείς ίατρούς, όπού είς κάθε άρρωστίαν διορίζουν τό ίδιον ίατρικόν. 'Ενθυμήσου μίαν φοράν διά πάντα, ότι ό Χριστός σού παραγγέλλει νά ίατρεύσης τάς ψυχάς τού λαού, άλλά δέν σού διορίζει τά ίδια μέσα διά όλους.

Είπέ τού πλησίου νά δώση έλεημοσύνην, άλλ' είπέ καί τού πτωχού, ότι ή πτωχεία δέν είναι άτιμία. Μήν ούτιδανώνετε τάς άπλάς ψυχάς τών γλυκυτάτων μου 'Ελλήνων μέ τάς μωρολογίας σας. Καί έπειδή ή κακή μας τύχη σάς έπολλαπλασίασε, καί είσθε καί τόσον άμαθείς, προσπαθήσετε κάν νά μήν βλάπτετε, άν δέν δύνεσθε νά ώφελήτε, τούς ταλαιπώρους χριστιανούς. Παύσατε, τέλος πάντων, άπό τήν λύσσαν τής φιλαργυρίας, διά νά άξιωθήτε τής αίωνίου μακαριότητος τούναντίον δέ, τό ίδιον Εύαγγέλιον καί όλοι οί Πατέρες σάς προμηνύουν τήν αίώνιον κόλασιν, καί άλλοίμονον είς έσάς, καί είς τόσους όπού έξ αίτίας σας τιμωρούνται είς τήν γήν. 'Αλλ' ίσως όχι άργά, θέλει σάς δώσουν αύτοί οί ίδιοι τόν άρραβώνα τής μελλούσης σας κολάσεως, μέ τήν έκδίκησιν όπού έναντίον σας θέλει κάμωσι μόνοι των.

'Ω άδελφοί μου 'Ελληνες, ίσως δέν καταλαμβάνετε πόσην δύναμιν έχουσι τά λόγια τών καλογήρων καί τών πνευματικών είς τάς ψυχάς τών άπλουστάτων άκροατών. Πόσον όγληγορώτερα ήθέλαμεν έλευθερωθή άπό τόν όθωμανικόν ζυγόν, άν οί πνευματικοί δέν ήτον άμαθείς, καθώς είναι, καί άν έδίδασκον είς τήν έξομολόγησιν μέ γλυκά λόγια τήν άλήθειαν καί τήν άρετήν, τήν έλευθερίαν καί τήν όμόνοιαν, καί όλα τά μέσα τής άνθρωπίνης εύτυχίας. 'Αλλά πώς νά φωτίσουν οί έσκοτισμένοι καί νά διδάξουν οί άμαθείς; Ας σιωπήσουν τό λοιπόν, άν δέν ήξεύρουν τί νά είπούν. Καί έσείς, ώ έπίσκοποι καί άρχιεπίσκοποι, παύσατε, διά όνομα τού θεού, παύσατε πλέον άπό τό νά χειροτονήσετε ίερείς, καί μή, φοβούμενοι νά πτωχύνη ή έκκλησία τού Χριστού άπό ύπηρέτας, τήν γεμίζετε άπό άναξιωτάτους σκλάβους. Παύσατε άπό τό νά άρπάζητε πλέον, διότι όσα έχετε σάς φθάνουν νά ζήσητε ώς ό Χριστός άγαπά. Μαλιστα δέ σύ, ώ πατριάρχα, όπού ώς κεφαλή τής έκκλησίας σέβεσαι παρά πάντων καί τιμάσαι, προσπάθησον νά διορθώσης τά κακά, όπού έπροξένησεν ή άμέλειά σου. 'Εκλεξον άρχιερείς τούς σοφούς καί έναρέτους, καταδάφισον όλα τά μοναστήρια, διά νά όλιγοστεύσης τά βάρη τού λαού, διόρθωσον μερικάς συνηθείας τής θρησκείας, όπού τήν σήμερον φανερώς βλάπτουσι κατά πολλά τούς χριστιανούς (1).

15.9.08

ΑΚΤΗΜΟΣΥΝΗ ΑΕ

να παρετε μετοχες της!!!
μονιμως ανεβαινουν και θα ανεβαινουν!

γιατι κανεις δεν τα βαζει με τους Αντρες Με Τα Μαυρα Ρασα!


και χουντα να ερθει, παλι κερδισμενοι θα βγειτε!!!

ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΩΡΑ, Ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΣΑΣ!

εννοειται και η εξασφαλισμενη αφεσις αμαρτιων!

απο ποιους περιμενετε σωτηρια?

απο ποιους περιμενετε να κατσουν να αγχωθουν και να κουραστουν στην προσπαθεια τους να σωσουν τους φτωχους?

απο τους ηδη πλουσιους πολιτικους που δεν ξερουν ποσο κανει το ψωμι?

ή μηπως απο αυτους που ονειρευονται να γινουν πολιτικοι για να κονομησουν ωστε να μετακομισουν στην Εκαλη?

περιμενετε να αλλαξουν το συστημα ανθρωποι που τα πλουτη τους προηλθαν απο το συστημα και διατηρουνται χαρη σε αυτο?


αληθεια, δεν σας ενοχλει να βλεπετε πρωην μπατιρηδες να εχουν ματσωθει χαρη στην πολιτικη τους καριερα?

μην κοιτατε τον Καρχιμακη που καταγγελει σκανδαλα της ΝΔ και δεν μασαει.
φαινεται ο ανθρωπος οτι ηταν απο μικρος πλουσιος (γι αυτο τον εκανε παρεα η Λιανη καποτε...) - σαν τον Ακη ενα πραγμα.


ειπα Καρχιμακης και μου ηρθε στο μυαλο ο Βουλγαρακης.
μεγιά το στελθ μαυρο πλεουμενο κυριε πρωην υπουργε ναυτιλιας!
με εντυπωσιασατε!!!


οι υπολοιποι κοινοι θνητοι συνεχιστε να περιμενετε σωτηρια.

3.9.08

γιατι εκκλησια για ταμα κυριε Καρατζαφερη?

εκατσα να φαω τον αρτον ημων τον επιουσιον και ψαχνοντας για δελτια ειδησεων για την χωνευση, επεσα πανω στον Μεγαλο να μιλαει για πολιτικα θεματα, αλλά να αναφερει και οτι εχτισε εκκλησια (που καηκε) ως εκπληρωση ταματος για την θεραπεια του παιδιου του και ξεχασα τους φορους του Αλογοσκουφη.

ΓΙΑΤΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΩΡΕΑ ΣΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΛΕΙΜΕΝΑ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ?

ενιωσες πονο και εταξες του Θεου κατι, για να στον ανακουφισει.
τι νομιζεις οτι θα προτιμουσε ο Θεος της Αγαπης, μια ακομη εκκλησια ή την ανακουφιση μερικων πλασματων του απο τον πονο?

που ακριβως εχει τα γραφεια του ο Κυριος?
στην Ιερουσαλημ, στην Κωνσταντινουπολη, στο αγιο ορος, στο Βατικανο, ή στην εκκλησια σου?

και δε μου λες, ξερεις τις αναγκες Του και του ταζεις εκκλησιες?
εχει πηξει απο δαυτες απ ο,τι γνωριζω.
ποιος σου ειπε οτι δεν ηθελε να πας γονατιστος στην Παναγια της Τηνου, ή να θυσιασεις την πολιτικη σου καριερα στον βωμο, σκοτωνοντας τις προσωπικες σου φιλοδοξιες?

ΓΙΑΤΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ!

ΔΕΝ ΤΟΧΕΙΣ!
ή εμεις εχουμε αρκετο μυαλο για να σε παιρνουμε χαμπαρι.

ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΛΑΟΠΛΑΝΟΣ ΜΕ ΕΞΥΠΝΟ ΙΜΑΤΖ ΜΕΪΚΕΡ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.
(πιανει στα λαϊκα στρωματα, οπως η γραβαττα στο δικαστηριο - κατι σαν τον Τσε διπλα στην Παναγια - γιου νοου)


ΥΓ1. να σου δειξω λιγη Ελληνικη αντιληψη? *
καποτε στον ναο των Δελφων εσκασε μυτη ενας πλουσιος και θυσιασε ενα κοπαδι ζωα διαφορων ειδων και εσκασε και ενας μπατιρης γεωργος με μια χουφτα σταρι.
το μαντειο εβγαλε χρησμο ο οποιος ελεγε οτι ο Απολωνας δεχτηκε μονο την προσφορα του γεωργου και εγραψε στους θειους ορχεις του την προσφορα του ματσού.

μεχρι εδω ειναι για τον Γιωργο το διδαγμα - οπου εκατομβη, βαλε εκκλησια.

απο δω και περα, για τους υπολοιπους κοινους θνητους:

μολις το ακουσε ο γεωργος, ετρεξε και εφερε ολοκληρη την σοδεια του, ενα τσουβαλι σταρι, και την εκανε προσφορα.

τοτε του απαντησε ο Απολλων με νεο χρησμο και του ειπε επισημως να παει να γαμηθει και αυτος και η προσφορα του, γιατι δεν ειναι ευλαβης, αλλά μαλακας.


ΥΓ2. φανταζομαι οτι θα ηθελες καμια 12ρια πυροσβεστικα να σωζουν την εκκλησια σου και να σε τραβανε οι καμερες με την μανικα στο χερι.
ξαναταξε, ξαναχτισε και εχει ο Θεος φωτιες και καμερες αφθονες!
επισης με το φωτοσοπ μπορεις να προσθεσεις τον Σωτηρα να την Σωζει τηλεφωνοντας εγκαιρως στην πυροσβεστικη: "ελα, εδω Σωτηρας, μ ακουτε? στειλτε μια ντουζινα οχηματα στην εκκλησια του εκλεκτου μου και αφηστε τα δαση και τις μαλακιες. Εχει ο Θεος σπορους..."



* εσυ που εισαι σπουδαγμενος και αρχηγος κομματος θα θυμασαι και τα ονοματα.
εγω ειμαι ενας ταπεινος κηπουρος με εμενταλ που δεν μασαει απο ταματα και θεατρινισμους.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...